Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkół im.Stanisława Staszica w Parczewie

Dostawa wyposażenia stanowiska pracy dla stażystów Technikum Informatycznego w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Parczewie.

Data ogłoszenia
2020-07-13
Termin składania ofert
2020-07-21 13:00
Treść

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na

dostawę wyposażenia stanowiska pracy dla stażystów Technikum Informatycznego  

w Zespole Szkół  im. Stanisława Staszica w Parczewie.

 

Projekt pn. „Dobre wykształcenie - Lepsza Praca II edycja” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,

Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje,

Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe.

   

 

 

 

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o Wytyczne w zakresie   kwalifikowlności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 19 września 2016r. wydane przez Ministerstwo Rozwoju zgodnie z zasadą konkurencyjności.

 

  

 

 

 

 

 

 

Zatwierdził:

 

 

 

 

 

data i podpis Kierownika Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parczew, dn. 13.07.2020 r.

 

  1. 1.      NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Parczewski / Zespół Szkół  im. Stanisława Staszica w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 1, 21-200 Parczew

 

  1. 2.      SŁOWNICZEK

Ilekroć w niniejszym zapytaniu jest mowa o:

2.1.     Najkorzystniejszej ofercie – należy przez to rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.

2.2.     Wykonawcy – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.

2.3.     Zamawiającym – należy przez to rozumieć Powiat Parczewski / Zespół Szkół  im. Stanisława Staszica w Parczewie. 

 

  1. 3.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1.     Przedmiotem zamówienia jest dostawa  asortymentu wymienionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (wg. zał. nr 3) do wskazanej przez Zamawiającego pracowni  Zespołu Szkół  w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 1.

3.2.     Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt – minimum 24 miesiące od protokolarnego odbioru, chyba że w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano inny okres gwarancji.

3.3.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszczamy jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez nas standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.

3.4.     Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

30236000-2 Różny sprzęt komputerowy

3.5.     Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

3.6.     Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

  1. 4.      TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

4.1.     Zamawiający wyznacza maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia:

 w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy (kryterium oceny ofert),

 

4.2.     Miejsce realizacji zamówienia: budynek  Zespołu Szkół  im. Stanisława Staszica w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 1, 21-200 Parczew.

 

  1. 5.      WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

5.1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 19 września 2016 r. wydanych przez Ministerstwo Rozwoju.

5.2.     W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

5.2.1.  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

5.2.2.  posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

5.2.3.  pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

5.2.4.  pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. 6.      WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW

 

6.1.     W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach
o których mowa w pkt 5. należy przedłożyć:

6.1.1.  Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym. Treść oświadczenia zawarta została we wzorze dokumentu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Forma dokumentu: oryginał

6.2.     Inne wymagane dokumenty:

6.2.1.  Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1A do zapytania ofertowego.

6.2.2.  Wycena do oferty stanowiący załącznik nr 1B do zapytania ofertowego.  

6.2.3.  Pełnomocnictwo. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.:

-       wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji;

-       wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

6.3.     W przypadku dokumentów złożonych w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

6.4.     W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.5.     Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

6.5.1.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

6.5.2.  Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz za zobowiązania wynikające z rękojmi i gwarancji.

6.6.     Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie,  wykonawcy ustanowią pełnomocnika (Lidera Konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Żaden z Wykonawców  występujących wspólnie, nie może podlegać wykluczeniu o którym mowa w pkt 5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do  przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.     Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

  1. 7.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

7.1.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

7.2.     Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

7.3.     Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

7.4.     Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.

7.5.     Wszystkie opracowane przez Zamawiającego załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią wyłącznie propozycję co do formy wymaganych dokumentów. Dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż będą one zawierać wszystkie żądane przez Zamawiającego informacje.

7.6.     Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

7.7.     Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.

7.8.     Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i oznakować w następujący sposób: „Oferta na dostawę wyposażenia stanowiska pracy  dla stażystów Technikum Informatycznego  w Zespole Szkół  im. Stanisława Staszica w Parczewie. Nie otwierać przed godz. 13.15  dnia 21.07.2020 r.” na kopercie należy podać dane Wykonawcy (nazwa, adres, telefon, adres e-mail).

7.9.     Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 7.8 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

 

  1. 8.      MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

8.1.     Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – w Sekretariacie Zespołu Szkół  im. Stanisława Staszica w Parczewie (parter pok. nr 31 ) lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 21.07.2020 r. do godz. 13:00.

8.2.     Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę bez otwierania.

8.3.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.07.2020 r. o godz. 13:15, w siedzibie Zamawiającego.

8.4.     Otwarcie ofert jest jawne.

8.5.     Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

8.6.     Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i innych kryteriów oceny ofert zawartych w złożonych ofertach.

 

  1. 9.      OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

9.1.     W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

9.2.     W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

9.3.     Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN.

9.4.     Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

9.5.     Podmiot zagraniczny w formularzu cenowym wpisuje tylko cenę netto.

9.6.     Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. 10.   OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 

10.1.  Zamawiający będzie oceniał oferty w poszczególnych częściach według następujących kryteriów:

Cena - 80 %

Termin dostawy - 20 %

10.2.  Punkty przyznawane za podane w pkt 10.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Cena:

C = ( Cmin/Cof ) x 0,80

gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert w danej części

Cof – cena podana w ofercie dla danej części

Termin dostawy:

Standardowo wymagany termin dostawy do 14 dni – T = 0 pkt

Skrócenie terminu dostawy do 7 dni - T = 20 pkt

10.3.  Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty w danej części. Pof = C + T

10.4.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt 10.5, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

10.5.  Zamawiający poprawia w ofercie:

10.5.1.    oczywiste omyłki pisarskie,

10.5.2.    oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

10.5.3.    inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

  1. 11.   ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

11.1.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

11.2.  Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na oświadczenie zawarte w formularzu oferty, w którym oświadcza, że zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy i w przypadku wybrania jego oferty jest gotów do podpisania umowy na podanych przez Zamawiającego warunkach.

 

  1. 12.   INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
    Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

12.1.  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

12.2.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 12.1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrywania.

12.3.  Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał zapytania ofertowego, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli zapytanie jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.

12.4.  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe, a jeżeli zapytanie jest udostępniona  na stronie internetowej, zamieszcza je także na tej stronie.

12.5.  Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, 
w języku polskim.

12.6.  W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

12.7.  Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji, zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.

12.8.  Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy:

12.8.1.     nie złożono żadnej oferty

12.8.2.     cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

12.8.3.     wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego

12.8.4.     postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą uzyskanie dofinansowania na realizację zamówienia z budżetu Unii Europejskiej.

12.8.5.     środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

12.8.6.     jeżeli wykonawca/wykonawcy biorący udział w postępowaniu wpłynęli na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 19 września 2016r. wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju.    

 

 

Załączniki:

1A) Wzór formularza oferty

1B) Wzór wyceny do oferty

2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  

4) Wzór umowy

 

 

 

 

 

Oferty
  1. MEGATECH Dariusz Gutek ul. Energetyków45 20-468 Lublin

    Cena brutto: 17158,50 zł

    Termin dostawy: 7 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2020-07-17
  2. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU „ BMS” Sp. j. Z. Bielecki ,ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyń

    Cena brutto: 19065,00 zł

    Termin dostawy: 7 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2020-07-20
  3. ABT Adrian Bzoma ul. 11 Listopada 50/16 21-200 Parczew

    Cena brutto:17120,37 zł

    Termin dostawy: 7 dni

    Data wprowadzenia oferty: 2020-07-21
Wybrana oferta
ABT Adrian Bzoma ul. 11 Listopada 50/16 21-200 Parczew
Uzasadnienie wyboru
Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu a jego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny tj.ceny i terminu dostawy.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dariusz Wróblewskidodano do BIP dnia 13-07-2020 14:00:49